Túl a csúcson: itt a Ford 730 lóerős legfrissebb benzinpusztítója, az új F-150 Raptor R
A Ford minden korábbinál erősebb pickupja immár a nagy rivális RAM TRX-et is maga mögé utasítja.
A Ford minden korábbinál erősebb pickupja immár a nagy rivális RAM TRX-et is maga mögé utasítja.
A 2,5 tonnás monstrumok világában már-már hihetetlen, hogy ez a kis sportautó kevesebb, mint 700 kilogrammot nyom a mérlegen.
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
A biturbó V8-as motorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
A plugin hibrid Mercedes-AMG SL63 S E Performance kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és 13 kilométert hangtalanul suhanva is képes megtenni.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki egy kicsit sportosabbá szeretné tenni kényelmes V-Klasséjét.
A vezetési élményt hajhászók körében közkedvelt francia modell magasabb alapfelszereltséggel és egy új R Turini kivitellel támad.
Ritkán akad lehetőség lecsapni egy Mercedes-AMG One-ra, most azonban itt a lehetőség, máris lehet készíteni az átutalást.
Amerikai, chilei, francia, kanadai, német és svájci segítők révén jutott fel extrém magasságba az alaposan megemelt különleges Porsche 911.
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
A 770 Nm nyomatékú Ioniq 5 N alig 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Az Alpina Roadster V8-ból alig több, mint 500 példány készült két évtizeddel ezelőtt.
Az extrém erős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt Jesko a rekord eléréséhez messze nem feszítette meg az összes izomrostját.
A szinte pehelykönnyű roadster csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
Ennek az eladósorba került Mercedesnek a felfelé nyíló ajtók és a biturbó motor adja az igazi fűszerét.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M3 Touringnál is egy kicsit izgalmasabb családi autóra vágynak.
Nagyobb leszorítóerő, kisebb rugózatlan tömeg és komolyabb teljesítmény jellemzi az AC Schnitzer újdonságát.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.